WSZYSTKIE ZDJĘCIA, PRACE I PRZEDMIOTY ZAMIESZCZONE NA BLOGU SĄ MOJEGO AUTORSTWA.
NIE ZEZWALAM NA KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ MOJEJ ZGODY.
JEŚLI CZERPIESZ INSPIRACJE Z MOICH PRAC, NAPISZ SKĄD ONE POCHODZĄ I KTO JEST AUTOREM.

niedziela, 12 maja 2013

Uśmiech, mama i coś jeszcze.

Zacznę od czegoś jeszcze. Ostatnio troszkę się wgłębiam w grafikę komputerową i to moja ostatnia praca, na bazie tego  tutorialu. Zawsze lubię dodać coś od siebie, żeby nie powtarzać w 100% tutorialów.



A teraz czas na majowe zdjęcia. 

Dzień 11: smile i mój najbardziej ukochany uśmiech na świecie:



Dzień 12: Mother

No cóż... jedno ze zdjęć, z których nie dałam rady nic więcej wyciągnąć, nieudane i wogóle... 


Dziękuję za wizytę na moim fotograficznym blogu, jest mi niezmiernie miło, jak mogę przeczytać tutaj jakiś komentarz :)


1 komentarz: