WSZYSTKIE ZDJĘCIA, PRACE I PRZEDMIOTY ZAMIESZCZONE NA BLOGU SĄ MOJEGO AUTORSTWA.
NIE ZEZWALAM NA KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ MOJEJ ZGODY.
JEŚLI CZERPIESZ INSPIRACJE Z MOICH PRAC, NAPISZ SKĄD ONE POCHODZĄ I KTO JEST AUTOREM.

poniedziałek, 17 września 2012

5/2012

Czasami gubimy ścieżki życia.... Poszukując drogi natknęłam się na słowa, które ostatnio pomagają mi pokochać siebie i wieść szczęśliwe życie.... Ten blog, oprócz moich fotografii będzie też moją inspiracją i źródłem moich zachwytów...

"Kiedy naprawdę zacząłem kochać siebie samego, uświadomiłem sobie, 
że emocjonalny ból i cierpienie są tylko ostrzeżeniem dla mnie,
żebym nie żył wbrew własnej prawdzie.
Dziś wiem, że to się nazywa:
AUTENTYCZNOŚCIĄ."

Charles Chaplin




Zdjęcie przedstawia Łomniczkę, robione pod szczytem Śnieżki w Karkonoszach. Sierpień 2012 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz